Familjefunderingar

Idag har jag varit bered på att skära bort mina vader och skänka dom till vem som helst. Länge sedan jag hade träningsvärk, men skönt på något vis. Tänk när jag red för första gången på typ 4-5 år, jag kunde inte gå ordentligt på 3 dagar tror jag. Det var smärta på hög nivå. I morgon blir nog första träningspasset. Se om jag tycker att det är kul. Var duktig och köpte hem havregryn och massa gott igår, bara det att jag inte hade packat upp ett skit då. Så det blev rester sedan igår. Dessutom struntade jag i att duscha, badade i handfatet ist. Pallade inte att fixa håret. så jag blev en fuling iaf. Bror ringde mig och frågade vad jag gjorde, sa att jag var på gång till ams. Han erbjöd sig köra och jag såg en stor möjlighet direkt. Jag sköt upp planerna för ams till senare och broder styrde emot ÖB. Min bror är bäst!

Köket får vara i oordning tills mamma kommer. Då ska vi fixa och sortera vad som är värdt att ha framme och inte. Resten av lyan är väl rätt upp och ner den oxå ska jag väl erkänna, men bara den är fin till på tisdag när mamma anländer är jag nöjd. Så blir mor oxå nöjd.

Emelie och jag traskade runt på stan idag. Hon köpte jeans, den kvinnan har gått ner galet mycket. från att ha 32 till 29. Det är inte dåligt! Själv var jag på jakt efter soffbord då jag lyckats slänga mitt gamla. Vi begav oss emot jysk och på väg ner svängde vi in på Tengvalls. I din affären har jag varit med pappa och mamma så länge jag kan minnas. Så han känner igen mig väl och blev glad över att se mig. Han hade inget bord men vi snackade ett tag om en viss person. Min pappa. Jag frågade om far min hade varit där inne på länge, det hade han inte. Tengvall undrade om jag hade hört något från honom och när jag sa att det nog är 2 år sedan sist, så sa han att det var lika länge sedan han hade sett honom. Han frågade till och med om han levde. Och där står jag hans dotter och svarar att: Jo jag tror nog han gör det, annars hade jag hört något.
Den dagen jag kommer få Det beskedet, kommer jag inte bli förvånad. Men min värld kommer gå under. Min pappa kommer alltid vara en hjälte trotts alla hans eviga snesteg. Så länge jag vet att hans finns på jorden, andas jag. Men när hans dag kommer så kommer något verkligen gå sönder i mig. Mer än vad folk anar. Han är som en främling men ändå så bekant.

Hittade ett bord på Erikshjälpen för 85kr föresten. Så nu har jag varit duktig oxå. Handlat billigt och skänkt pengar.
Nu ska jag se om jag kan se på dvd på datorn.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?