The girls

Idag har jag bestämt att det är synd om mig, så jag håller mig inne.
Te och Sex and the city för hela dagen står på mitt schema (och såklart fix i lyan om orken kommer)
Dagens väder att vakna till plus min huvudvärk har inte gjort mig mer peppad att ändra på den frågan.
Dessutom har jag faktiskt mens. Och jag har en lite fundering, blir mensen värre desstu äldre man blir? Min blir det iaf.
Jag är ingen av dom brudarna som har magont under dessa dagar, jag har huvudvärk. Mor min är likadan. Väldigt bekvämt..suck. Hellre magont tror jag. Sedan blir jag känsligare och känsligare vid dessa tider.
Innan började jag gråta till ett avsnitt av SATC.... hallå det är fröken H som gråter. Det är fan otäckt när man upptäcker att man har kvinnliga hormoner iaf. Trodde någon det?










NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?