Våga

Idag har jag börjat dagen och varit duktig. Låg och drog mig i sängen dock, fast det var inplanerat :)
Men jag gick upp och duschade en sväng, för att sedan dra igång att städa. Micke, Chs kusin hjälpte till och nu är det riktigt fint. Har toaletten och mit rum kvar, men det blir senare eller i morgon.

Ellinor en vän från Vimmerby  har fått lägenhet i Gbg, men inget jobb. Hon är rädd för att misslyckas.
Känner ni igen situationen? Lite lik mig själv kanske?
För bara ett halv år sedan bodde jag i en fantastisk tvåa, hade ett fast jobb med en bra lön och förmodligen låg jag åtminstonde vackert och jag höll på med hundar för fullt.
Nu idag vet jag inte när jag kommer att få lön nästa gång eller få jobba, bor inneboende i en främmande stad och ligger? Haha det gör jag inte ens.
Förra veckan var jag oerhört rädd för framtiden, nu är jag mer laddad och det känns som om det kommer att bli bra. 2009 ska ju bli mitt år har jag bestämt och det ska jag hålla.
Jag tror på Ellinor, hon är en fantastisk människa och jag är avundsjuk på hennes karisma och konstnärliga sida som jag upplever att hon äger.
Hon tillhör dom spännande människorna, dom som jag skulle vilja tillhöra ibland. Men jag trivs ändå som den tråkiga personen jag är, jag har ju sällskap av Noelle ;)
Jag vet ju vad jag vill i mitt liv just nu och det är bara jag som kan uppnå mina små mål och ingen annan. Det förstår jag faktiskt, och jag har fantastiska människor runt mig som gör det enklare.


› Lina

Det blir den också ;) Iaf fräckast!

Datum: 2009-01-09 Tid: 23:22:55
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
› Lina

DU! ta o fila ihop en presentation om dej själv o skriv till mej.. ska ha den i din blogg :D

Datum: 2009-01-09 Tid: 23:47:47
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
› stina

Jag är själv skit skraj för att misslyckas och vågar därför inte satsa på det jag kanske hälst skulle vilja göra.

Jag beundrar dig som vet vad du vill. Jag tror att du kommer att uppna målen du vill uppnå. Lycka till!



kram

Datum: 2009-01-10 Tid: 19:22:05







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?