Suck

Min söndagsångest kom ett dygn försent tror jag.
Dagen har varit super annars, eller ja bra.
Mamma ringde vid halv sju pigg som en lärka och kvittrade i mitt öra. Jag ringde henne mitt i natten. Det var en chansning ifrån min sida att hon kanske hade mobilen på sig när hon jobbade. Så jag förstår om hon ringde upp mig direkt när hon såg att jag ringt. 
Ska bli skönt att få hit henne i morgon, väldigt skönt.
Jag ska dock gå upp tidigt i morgon och fixa och styra innan mor kommer.

Hämtade Ronja vid halv tio vid stationen och gick en promenad med henne och Karin i 1,5 timme typ och sedan fikade vi lite här hemma. Efter det kom bror en stund och hängde. Han är bäst.
Loggade in på Facebook så hade Nollan skickat en länk på en otroligt fin JR, 4 månader gammal. Kan vara den perfekta hunden för mig. Pratade med ägaren och det verkade tip top och Ted är världens bästa som ger mig ett lån som jag ska betala tillbaka i sommar. Han är grym.

Men min övriga ekonomi suger så hårt. Har gått med i alfa kassan och jag får ut nästa månad 2200kr ca och räkningar på 5000-6000kr. Hur det går runt vet jag inte ens.

Nu ska jag kolla satc








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?