Planerat en del.

Nu har jag varit lite duktig, förberett en lista för i morgon som jag ska ringa.
Nu är det "bara" 5 nummer, men listan kommer att bli längre i morgon antar jag.
Håller på att överväga ifall jag ska söka jobba i Stockholm på allvar, för där finns en hel del inom restaurang och sånt.
Måste fjäska lite för Marcus isf tror jag...hmm.. Jag söker ju i hela Sverige eller ja, jag försöker.
Kanske ska ta tag i det jag har på listan först i morgonbitti.
Noelle kommer i morgon och hälsar på en sväng, ska bli himla mysigt måste jag erkänna.
Undrar vilka hundskrällen hon har med sig... hoppas på Thorsten iaf. Mitt hjärta.

Idag blir det tydligen finmiddag från Donken ropade Zanna ifrån sängen. Dom där två har inte gått upp ännu och klockan är fyra snart.
Ikväll kommer Chs kusin Micke (?) hit och ska bo i 6 veckor, han ska ha praktik här i stan. Så vi kommer vara ett gäng. Plus Dennis och Hedvig som hänger en del. Hahaha vilket kollektiv!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?