Väntan

Okej, jag ska väl förmodligen säga ja till lägenheten i Vimmerby.
Det är jävligt skrämmande!
Sen be en bön att R vill anställa mig när han kommer hem. Det som varje dag kryper fram, innan denna mannen verkar vilja komma tillbaka till kalla Sverige. Vad har soliga Thailand att erbjuda, när man nyss blivit nattklubbsägare i lilla småland och det finns en Hanna som suktar efter jobb? 
Sen håller jag för tillfället på att maila fram och tillbaka med en tjej om valpar i min hemlighet, eller ja nu vet ni det med.
Ska jag någonsin skaffa hund är det ju nu när jag inte har något inplanerat. Det gäller att chansa helt klart.
Vi får se om hon nappar på min plan och vad min mor säger i morgon om allt.
Ja många beslut blir det i morgon för fröken H.
Min passion för hundar är så extremt stor, det är det enda jag riktigt brinner för. Något jag saknar.
Men i morgon vet jag mycket mer. I morgon kommer även Lina :). I morgon blir det dagen Fix för hela slanten.
Suck.

Sov gott.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?