Världen är liten

Micke (Chs kusin) tar upp mitt leg och läser: Hoff. Sen drar han massor av ölskämt.
Jag påpekar att det är ju väldigt ovanligt, med en aningen ironi i rösten.
Karin (Chs kusins flickvän) säger då att det är samma med hennes efternamn: Modig
Jag rycker på axlarna lite lätt. Sen säger jag:
- Modig.. är du släkt med Karin Modig då?
- Men är inte det jag?
Då inser jag att visst fan är det de. Det var sjukt kul. Så fick jag sitta och snacka hund ett tag. Kul att träffa en person man hört om och läst om hennes hund.

I samma veva ringer N och skrikfrågar om jag legat med *********** i från hultsfred.
- Vem?
- ******* från Hultsfred, han säger det
- Har jag?
- Smal, rakat hår och tatueringar?
- Öhhh
- 30 år och barn.
- Jaha han.. ja
- Jag har legat med honom, vi har känt varandra sedan jag var 14år
N och jag borde gå igenom vilka vi har legat med. För detta är lite wierd

› N

Skall väll tilläggas att det var när jag var 15 som det hände det va ju det som va det roliga... att du bara var en snoris.

En riktig sådan också.

Världen är liten så tydligen måste man dela på allt...

Datum: 2009-01-12 Tid: 11:37:46







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?