Zanna är egentligen blond

Zanna min vän är faktiskt egentligen rätt smart. Inte jämt, men rätt ofta.
När hon inte är smart, är hon helt enkelt jävligt blond.

Zanna camar med en kille och hon skriver:
- Det är något fel på din cam, jag ser bara en gul ruta.
Killen svarar efter en stund (nu funkar hans cam bra igen, han syns)
- Jag var i väg och fixade en grej, det var min vägg du såg.

Annat bra citat ifrån Zanna är:
- Om du ska styckmörda mig så skicka mina kroppsdelar till mamma i en säck är du snäll, jag lovar att inte säga något.

Zanna åkte till Göteborg idag. När hon kommer till stationen ringer hon i panik till sin vän hon ska till:
- Jag kommer inte hinna, kön är så lång!
- Va?
- Ja!
- Men tåget går ju om en timme...?
Zanna har köpt två nya klockor, den ena har hon haft på lagning. Och hon hade bytt till den nylagade klockan utan att titta så att tiden stämde fortfarande.


Det sägs att man blir som man umgås. Ska jag vara rädd nu att det blir värre för min del eller kan det verkligen bli det?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?