Lägre än lågt

Jag är så ledsen och besviken, känner mig utnyttjad och naken.
Läser min blogg och sist jag skrev var förra lördagen.
Mr.Extremsport hade varit här och jag var glad över det. Glädjen tog väl slut där, den dagen.
Försökte få tag i honom hela jävla lördagen, och han ringde aldrig upp.
På Söndagen så stack jag till Strand med Lina och fler och hade årets karatefylla.
På Måndagen så kom fina Millan och på Tisadagen begav vi oss till Hultsfred. Därifrån så innebar det jobba ända fram tills idag.
Mr.Extremsport var där och vi sa bara hej till varandra i stort sätt första dagarna innan vi pratade lite men det var mest jobbsnack. Inget snack om att han inte ringt tillbaka till mig eller något, så jag var jävligt ledsen på honom. Jag var tvungen att ringa honom under festivalen, angående jobb. När han inte svarade så gick jag fram till honom och klargjorde att ifall jag ringde honom under dessa dagarna så var det angående jobb och inget annat.
I lördags så frågade jag honom om han kunde ställa upp i baren hos oss på kvällen, det gjorde han. När han sedan gick av sitt pass så stannade han och festade hos oss.
Efter ett tag så kome n blobd brud dit som han flörtade med såklart, framför mina ögon. Det var så jävla lågt. Han vet så väl vad jag tycker om honom och det var så jävla lågt att göra sådär framför mina ögon på min arbetsplats. Detta berättade jag för honom när han satt brevid henne.
Sedan dess har jag inte gett honom en blick, eller jo jag har konstaterat att han finns i samma rum.
Han hade pratat med Elin om det i morse innan jag kom till området.
Men den fega jäveln, kan liksom inte ta det med mig. Var är den där jävla ärligheten han skröt om?

Kul att jag ska jobba med honom hela fredagen och lördagen....kul!

Men kan ju vara bra att det blivit ilska från min sida.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?