Oväntat besök

Solen verkar vilja göra oss sällskap trots allt idag.
Den är välkommen! Igår ville dock gud mobba mig bara för att jag hade så jävla mycket tvätt på jobbet pch var i stort stort behov av torkvindan. Men men.
Linus var snäll och höll mig sällskap på jobbet rätt länge. Trevligt som satan!

Mr.Extremsport kom hit i går när jag jobbat klart och satt i soffan och degade. Blev förvånad och glad när han skickade mess. Trodde att han skulle sova i Hultsfred. Men jag är lite orolig för honom faktiskt. Han jobbar så jävla mycket och han var uppe i varv så pass att han inte kunde sova och jag tror inte att han gjorde det alls i natt faktiskt. Han stack härifrån vid halv fem tror jag han sa. Galet.

Själv sitter jag i soffan och försöker få ork att slänga i en tvätt. Och så undrar jag ifall jag ska till västervik ikväll för att sedan fotas i morgon. Det är dagens fråga. Ska la ringa Jerry nu.

Föresten så var jag hos frissan i torsdag och jag har blivit himla fin i håret och fått fina omdömen. Får höra hela tiden att jag är så himla fin. Mr.Extremsport blev: Mycket bättre innan.



Asså det gör sig inte rättvist i cam..








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?