Midsommar

Den gången jag ska fira midsommar kommer jag ha glömt bort hur man firar det på traditonellt sätt.
Vem påminner mig då?

Igår på jobbet så kollade jag schemat och såg att mitt namn inte var bortaget som jag och chefen kom överens om för över en månad sedan. Detta innebär att det är försent att ändra och det innebär att mina 8 lediga dagar är borta och iställt i fyllt med 14 dagars jobb i raken.
Ingen ledighet alls i sommar och ingen Halmstad.
Jag var så nära till tårar igår framför chefen. Och det känns som jag sviker Therese så jävla hårt. Älsklig jag saknar dej, du är den bästa!

Känns som solen lyser idag för att reta mig faktiskt. Köpte nya bikinitrosor i onsdags som jag skulle inviga nästa vecka. Nu har jag inte en aning när jag ska få möjlighet till att göra det :(.
Jag och Elin ska börja träna, blir på måndag. Då börjar jag ett matschema oxå. Nu ska jag bli tajt. Matschemat gör jag faktiskt för min skull då maten inte funkat alls för mig, ska bli spännande att se hur det kommer att gå.
Någon skrattade åt mig i flera minuter efter jag berättat att jag fått en knöl i ryggen efter att byggt en hönsgård. Dagen efter utskrattningen så drog en tant i rullstol och det var så jävla jobbigt.  Dags att ta tag i det helt enkelt.

Blir lite ledsen på en viss person, men jag har gett mig in i leken på nytt så får jag väl leken tåla utan gnäll....visst?
Men jag vill inte bli bortglömd. Känna mig speciel och frågan är: Är jag det för honom?

Lite frukost nu och fixing inför arbetsdagen.



› Therese**

Känn inte att du sviker mig, du är minst lika besviken själv. Det blev fruktansvärt fel med ditt (JÄVLA!!!) jobb, men vad göra? Så sjukt synd, men inte nåt du kan hjälpa... FAN säger vi bara, o ses i juli ist. Jag har iaf semester då! ;)

Datum: 2009-06-20 Tid: 18:06:01







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?