Snälla jag

Ligger i sängen och bara är. Borde väl egentligen städa och plocka lite här hemma. Men idag så skippar jag det och tar tag i det i morgon. Måste även då ringa vaktmästaren och be honom fixa mitt element som står och rinner.
och varför ringer jag inte idag?
För att jag är världens snällaste Hanna och har lånat ut min mobil till Mr.Extremsport. Hans gick sönder igår och han hade panik då han var tvungen att hämta sin syster i Linköping. Och jag behöver inte min tyckte jag förens ikväll, vilket är sant. Det kunde ha varit vem som helst som jag litar på som fick låna den, så han har inte extra för att han är Mr.Extremsport :).
Det som är jobbigast med mobilen är att jag inte kan kolla klockan. Så när jag vaknade i morse satt jag igång datorn för att kolla den och då var klockan tio i sex. Hahaha. Jag somnade om då..
Jag borde väl typ äta lite och så nu. Typ fixa mig och sånt.
Jobbet kallar vid två.

Ha en fin dag så kanske vi hörs senare.

Kramar








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?