Ute på landet

Har nyss ätit kvällsfika hos syster. Det satt oerhört fint med te och en smörgås med honung på! Det är inte ofta jag äter med just det som pålägg, men när jag väl gör det...satan va fint det är!

Dagen har spenderats med att hämta lillprinsen Max (som bara växer och växer...när ska det ta stop?) Shoppade nya handdukar så att jag kan bli lite torr när jag duschat :)
Sedan hem för lite fika och sedan hoppade jag i arbetskläderna och följde med Bosse att sätta på ett däck på en traktor. Det vägde tysligen 350-400kg. Jag är stark!
Sedan körde han tillbaka mig och Lisa och jag fortsatte med projekt hönsgård och ja, vi är väldigt nöjda.
Sedan blev det middag och lite slappning..
Sedan klippte jag gräset och kantklippte lite grann..väldigt fint. Jag har alltid gillat att pilla i trädgårdar. Nu vill jag vara kvar resten av veckan och bara pilla i landen! Men jobbet kallar och Halmstad!

Nu ska jag bege mig till duschen.. jag har hönsbajs innanför tröjan.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?