Massa babbel

Åkte med Mr.Extremsport från Kalle innan. Vi pratade om att min lägenhet faktiskt var sval och skön nu.
Han lämnar av mig och jag går upp och blir väldigt chockad av värmen som stötter emot mig när jag kliver innanför dörren.
Varför är det så jävla varmt?
Tittar snabbt in i köket av en ren vana och självklart lyser en knapp där på.
Japp jag hade glömt ställa av platten vilket innebär att den stått på sedan ca ett tiden idag! Så jävla klantig jag är. Tur att inget värre hände!

Mr.Extremsport fyllde ju år idag och såklart var det jag som skickat dom där jävla blommorna :) Han tackade iaf, men verkade inte bli speciellt skitglad. Men jag uppvaktade honom iaf!
Gillar dock inte Hanna jag blir med honom i närheten, jag låser mig så hårt på något vis. Vart försvann den spralliga och glada Hanna som han fick upp ögonen för?

Min dag började faktiskt ute vid nossen i två timmar med Jonas. En kopp varmchoklad till mig och Kaffe till killen. så satt vi där och snackade. Det var jävligt trevligt må jag säga......Må?! Blev jag dansk nu? Herregud jag har jobbat för mycket.

Nu har jag bara 5 dagar kvar av mina 14 dagar i sträckschema. Tror verkligen jag behöver komma ifrån vimmerby dom där 5 lediga dagarna och jag har en plan, hoppas den funkar bara eller ja, om Ted vill hänga med på den. Saknar min babe och jag tror det skulle vara bra för honom oxå. Så jag ska ringa honom i morgon och fråga om han vill vara min i 5 dagar.

Imorgon ska jag upp tidigt och duscha och bli snygg, eller ja försöka med det här fula håret. Ge mig torsdag nu! På torsdag ska jag nämligen färga mitt hår hos frisör....och jag har en plan. Hoppas den blir godkänd bara.


Dessutom saknar jag väldigt många just nu: Noelle, AC, Therese, Zanna mfl (Millan dej räknar jag inte med, dej får jag på måndag för mig själv i en hel vecka!)








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?