Mycket och inget

Jag är en snorunge så det heter duga idag. Började i lördags att jag vaknade med halsont, fortsatte igår morse med att vakna med halsont, huvudvärk och snorrig. Grattis och igår var jag och plåtades. Har inte sett en enda bild, det är rätt skönt faktiskt. Slipper se alla hemska bilder som faktiskt lär ha blivit.  Jag blev livrädd igår när jag såg mig i speglen första gången efter sminkningen. Då hade läpparna fått en så konstig färg och jag såg ut som en clown. Hon fick byta ut färgen och vips så liknade jag en transa, så det ska bli himla spännande att se hur resultatet blir.  Hade värsta lösögonfransarna oxå.
Dessutom kom Fredda med ödlor. Två små och en lite större. Den större gav mig onda ögat och jag var bered på att den när som helst skulle vända sig om och bita mig. Men det gjorde den aldrig som tur var :)

Efter vi var klara så begav jag mig till Ted och skrämmde honom med mitt smink. Tog bort allt läppstift och vi gegav oss till Mc Donald´s och hämtade mat. Det förtjänade jag, för nu börjar mina två nyttiga veckor. Passar bra då jag på söndagmorgon ska upp igen och fotas ytterligare en gång med Jerry men då blir det i klänning och bikini utomhus, mer mjuka bilder liksom. Ska bli kul.

Jag är väldigt fachinerad äver min Mr.extremsport. Eller ja min och min... Han kan få mig rasande och fruktansvärt ledsen över att han är dålig på att höra av sig. Igår stormade jag in hos honom oanmäld och frågade när han skulle sluta ignorera mig. Det tog ungefär 3 sekunder och jag var på hans sida igen.
Få personer får mig så lugn och fin igen som han.
Och jag undrar: Är det ett bra tecken?

Från och med idag så jobbar jag i 14 dagar i rad, himla spännande. Men det blir fina pengar sedan när lönen kommer i veckan. Då ska jag shoppa Jeans och gympaskor, Kalle har fått i uppgift att vara smakråd. Hehe.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?