Bara lite babbel

Jaha sitter på jobbet och det är väl inte jättespännande. Nu får högsäsongen dra igång tycker jag!
Då kommer jag ha massor att göra här och det ska bli himlans skönt.
Klippte mig igår så jag har lite mer frisyr på kalufsen nu. Men är oerhört sugen på att sätta i löshår igen, det är så himla fint! Och jag känner mig korthårig. Tänk er långt fint svall på håret i sommar på stranden. Det röstar jag för! 
Hmm undrar om jag borde...vad tycker ni?

Var på Harrys en sväng igår med Kalle. Herregud om man har huvudvärk idag är det ju iaf inte för spriten! Galna studenter är det enda jag har att säga. Men det är härligt för deras skull måste man erkänna.

Längtar till Halmstad med så att jag kommer iväg lite. Umgänge med Therese är terapi för mig. För med henne slappnar man verkligen av helt med. Kan ju ha att göra med att jag känt henne sedan jag var två skitar hög :) Bästa bästa Tezzan hehehe.

Jag är inte direkt förvånad över att det slutat som det slutat. För jag är tråkig och absolut inte någon drama queen, det är det  killar vill ha tydligen.

  

› Therese**

Tezzan, med N?!?! För faan, Hanna... Skärpning!! ;)

Datum: 2009-06-05 Tid: 14:34:14







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?