Vill inte knacka

Fan va det har börjat att blåsa igen! Usch usch! Igår stod jag på jobbet i kortkort och t-shirt och höll på att dö av värmen, men idag kommer det att sluta med att jag sitter med tjockiströjan innan dagen är slut kan jag lova.
Idag är jag ute och kontrollerar hus som gästerna städat, eller ja inte just nu. Jag väntar på att torktumlaren ska bli klar så att jag får lite rena kökshanddukar att hänga ut. Gillar inte att kontrollera och inte göra det helt klart så att jag får hänga upp nyckeln direkt!

Heeeelvete vilken magvärk jag fick nyss, det hög tag i hela magen :(. Jävla glass! Ingen mer Ice age för fröken!

Idag började jag redan vid tolv och får därför sluta vid sex. Ska bli skönt, då ska jag vandra ner till Kalle som ska färga mitt hår snällt nog. Han är bra den där karln, en riktig tjejkompis.

Igår lyckades han tagga upp mitt humör och det har hållt i sig. Han tycker att jag ska upp och knacka på en dörr. Men min ork och lust är långt borta nu. Man måste vara två när man ska dansa tango! Ignorera någon för att man är konflikträdd är det lägsta jag varit med om på länge. Kan inte hålla på att kämpa ensam längre. Jag friar inte, frågar inte chans, jag vill bara lära känna honom. Är han inte intresserad av det så kan han bara öppna munnen. Enkelt.

Nähä nu ska jag strycka och lugna ner mig lite. Har en känsla att jag kommer stå med mobilfan i handen och ringa. 








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?