Hello morgon!

Jag vaknade strax efter sju idag.. wiie...eller något sådant. Har jag gjort något vettigt hittills? Svar: Nej!
Druckit te iaf, det var gott och nu ska jag städa. Det är kanske inte dagens roligaste, men dagen stora stora tvång. Funderar på att gå ner med mitt sofföverdrag till akuttvättstugan för det är fan äckligt nu.

Ikväll är det yoga, det var länge sedan jag körde ett pass nu. Så det ska bli oerhört skönt. Jakob ville ha möt upp mig på Harrys för lite öl och mat, men det blir sent och Sandra var oxå sugen. Så det blir förmodligen i morgon. Hoppas på lite pengar från personen som har lovat det lika länge som jag bott i Vimmerby. Det är så jävla dålig stil och jag är grymt besviken. Det är andra gången det lånas ut pengar och inte ser röken av dom. Trodde att 5 år senare att man mognat. Men ack så fel.
Jag får ju skämmas när jag har andra skulder att betala och jag får be dom vänta för att jag väntar på dej.

Nää städning var det ja...








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?