Ge fan i isen!

Ansiktet är ditmålat nu och min hårfön är tydligen placerad på golvet i kraftnäs... fan. jag vill ha utsläppt hår idag, men det ska man inte ha i baren.. no no. så jag får väl styr upp något när det faller mig in på harrys.

Jaja, det löser sig, jag misstänker att trycket i baren ikväll inte kommer finnas då Pumpen är öppen, Metropol har något där och jag har fått för mig att EMD spelar i Västerik.
Så jag hoppas inte att min drömkille anländer idag :)
Jag tar ledigt från att vara vuxen ett par dagar med viktiga grejor och skjuter upp det tills senare i veckan!

Störig grej som gästerna sysslar med: Pillar i min is! Förra helgen blev en kille utslängd. Igår fick jag skälla på en annan kille, han drog sitt kort i min is. Hur mysigt är det när det kommer killar som pillat på snoppen och sedan pillar på min is som jag sedan serverar er i mina drinkar. Bakterierna älskar is!
Jag pillar inte på era grejor, så pilla inte på mina tack. Bra snällt... överens?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?