Nu kör vi

- Den här burken vill jag ha till dricks
- Jag vill se dej naken
- Det har du redan gjort en gång, det räcker.
- Men jag vill
- Nej
- Kan ju inte du avgöra om jag vill eller inte.
- Jo

Det handlar om att vara bestämd, sätta dom plats.


Idag tackade jag ja till ett mycket spännande sommarjobb. Som kommer ge mig en stor utmaning och göra sig bra i mitt CV sen. Det kan nog bli en bra sommar.
Pratade en snabbis med Gil innan, satan va kul det var. Jag är inte känslig av mig jag inte ;)
Befunnit mig på Harrys sedan nio i morse till halv ett nu i natt, jag är duktig. Men min bar är så sjukt fin nu om man jämnför med första gången jag klev in där med Rolle. Kanske någon dag kan ordna en före och efterbild.
Kommer ni på premiären babes?

› Lovisa

ne:( väntar på magsjuka här. å vaknade upp med sjuklig migrän så jag spydde. å är pank. men hörde att sandra nog skulle åka:)

Datum: 2009-03-14 Tid: 13:05:50
BLOGG: http://loveijsa.blogg.se/
› Lina

ursäkta om jag är dryg. men jag undrar hur det går med mina pengar.. vill du ha en blogg eller inte? tänkte göra om den helt o hållet. gladare o tuffare. men jag gör absolut ingenting nu innan jag får mina pengar..

Datum: 2009-03-15 Tid: 12:59:09
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?