P-plåster och graviditet

Jag tänkte kliva ur sängen vid 05.20 idag för jag vaknade då. Men såklart somnade jag om och nu sitter jag här lite halvdöd. Skulle ha träffat Lina idag, men idag känner jag mig osocial faktiskt och det står jag för!
Jag ska städa och svabba mitt hem och lyssna på mitt kattskrälle som jammar konstant. Mitt smink ska tvättas bort, jag är slarvig med det.
Var på Harrys hela dagen igår och det gick väl framåt. Rolle var uppe i varv och beslöt mig att gå hem när Rolle bad mig att putsa bestik. Får jag inga serveringstimmar tänker jag inte beblanda mig med restaurangen.


Drömde i natt att jag var gravid. Detta berättade Lisa för mig och jag var i tredje månaden. Jag skulle ha tydligen få barn i junimånad och på något vis räknade vi ut att det var A som var pappa. Och i drömmen var det hur ologiskt som helst att det just skulle vara han. Sen var det ju väldigt konstigt att Lisa berättade att jag var gravid och jag själv inte hade en aning.
Det hela hänger nog med att jag igår skaffade ett recept på p-plåster. Och berättade för mamma igår och hon upplyste mig om att jag även var tvungen att ha skydd.
Egentligen, varför denna hysteri om skydd när jag inte ens ligger?
Men men kommer drömprinsen och ringer på dörren så är jag iaf redo :)

Nähä nu ska jag börja svabba typ.

› Lina

jag drömde också att jag var gravid inatt. fyfan vilken mardröm!

Datum: 2009-03-12 Tid: 11:32:54
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?