Yes!

Wiho!
Jag har planerat med Marcus rätt länge att han ska fotografera mig i vår. Han behöver nya bilder att leka med och visa upp (?). För min del är det ju kul att ha lite roliga bilder. Blir väl inga proffs bilder så att säga men det blir bra kul iaf.
Ännu roligare blev det ikväll när han gick med på att Therese ska vara med:)
Det blir lite halvnaket med extrem make up är planen. Hoppas bara att det klaffar med allt.
Jag menar vi ska vara i viken. Marcus bor i Stockholm, Therese i Halmstad och Lina bor överallt och är showartist (hon ska sminka oss). I "värsta" fall får väl jag packa ner Marcus och hans kamera i en väska och åka till Halmstad. Så får Therese boka tid på Make up store som vi hade tänkt göra iaf.
Det hela tänker jag att vi firar genom att bara svida om till varsin snygg klänning och sedan käkar och dricker dinkar på kvällen. 
Låter detta dåligt hos någon?
I like it. 
Då snälla snälla våren kom nu och värm våra kroppar, så att vi slipper frysa för mycket. 








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?