Det blir aldrig som man tänkt sig

Sitter på jobbet, det var sjukt segt att kliva upp i morse!

Kvällen blev inte som planerat  riktigt. Jag satt hemma när mamma drog och undrade: vad fan ska jag göra nu då och ikväll, vad sker då?
Tog inte lång stund förens Lasse messade och sedan Elin. Dessutom visste jag ju att Sanna och Tesen skulle anlända. Lasse och hans gäng (Kalle och Oskar) skulle till Harrys och Elins gäng till Örs. Jag blev sugen på Örs för det verkade som om det var massor av folk som skulle dit som man kände både härifrån stan och Vetlanda. Jonas kommenterade på fb att han inte skulle sätta sin fot på Örs att det var Morella som vanligt som gällde. Kände att jag ville klona mig och vara där med, det hade varit kul.
Nykter som jag kände att jag var tvungen att vara begav mig till Lasse och Kalle. Satt där en sväng och sedan tog jag med mig grabbarna två till Elin och dom andra med målet att hänga med till Örs. Pratade med Kitten i telefon och jag blev lovad en stoooor kram och ett stort juck (hur han nu menade med det?) Hahahaha.
Satt där i godan ro på festen när mobilen ringde och det stod Rolle på displayen halv elva på kvällen.
Det slutade med att jag gick hem och byte om och sedan gick ner och jobbade i två timmar. Billig och bra blev min kväll. Lite förvirrad i stora baren var jag allt, men det löste sig. Den är ju så stor!

Kvart i sex ringd alarmet och det var bara att stiga upp och bege sig till jobbet på Oxgården.
Något som är oerhört störande är barn som hänger här inne som suktar efter godiset och står här inne i typ 10 minuter och bara tittar på klubborna och hopprepen och önskar. Klockan är för fan bara nio!
Men dom är söta. Trivs här på mitt jobb :)
Jobbar 7-12 och sedan 16-20 ikväll. Det blir npg en lång helg...








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?