En händelse på båten


Denna mannen var ombord och var med i någon sångtävling på båten alltså.
Jag stor och shakade bakom Linn som stod still.
Då kliver han fram med den omanligaste rösten man kan tänka sig och säger:

- Don´t do that!
- Vad?
- Stå och dansa emot en annan tjej sådär!
- Varför?
- För som kille blir man liksom kåt..
- Okej... hon har inga trosor på sig (pekar på Linn)
- Jag vet...

Nää usch denna mannen var inte i min smak alls... då är Mr.extremsport mycket bättre.

› Therese**

ser inte det ut som nån som var med i idol nåt år...? (jag är ju senil, men du kanske minns...)

Datum: 2009-05-13 Tid: 14:14:51
› Hanna

Jo min älskade Therese, det är han från Idol, Paul. Han var med i två år till och med..

Datum: 2009-05-13 Tid: 16:42:16
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/
› Lovisa

hehe han är statist i hundtricket med upptäckte jag för ett tag sen. På flygplatsen.

Tycker dock han va bra när han va med i idol:)

Datum: 2009-05-13 Tid: 20:35:42
BLOGG: http://loveijsa.blogg.se/
› Therese**

Mitt minne funkar!! hallelujah Och på tal om Hundtricket så såg vi faktiskt (håll i er!) den mörkhyade killen som spelar taxichaffisen som kör vad-han-nu-heter till flygplatsen i slutet, här i Halmstad förra veckan.. Vilka kändisar här är!! hrrm ;)

Datum: 2009-05-14 Tid: 17:48:41
› Hanna

Lovisa: Det tyckte jag med, men efter att träffat honom live upplevde jag honom som en tönt :) Elaka jag.



Therese: Ja ännu är vi inte sååå gamla så att minnet sviker iaf :)



Ska vi bli fans åt alla statister i hundtricket.. låter inte det bra?

Datum: 2009-05-15 Tid: 09:39:39
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/
› Hanna

Lovisa: Det tyckte jag med, men efter att träffat honom live upplevde jag honom som en tönt :) Elaka jag.



Therese: Ja ännu är vi inte sååå gamla så att minnet sviker iaf :)



Ska vi bli fans åt alla statister i hundtricket.. låter inte det bra?

Datum: 2009-05-15 Tid: 09:40:02
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?