H@NN@ is work it

Har sovit hos Mr.extremsport i natt. Jag hatar hans kuddar från djupet av mitt hjärta. Dessutom om man vill dela täcke med honom där nere så delar man även 90cm säng med honom eftersom han inte har en hel bäddmadrass. Varför i helvete har inte folk det för egentligen? Och en 90cm säng och en Mr.extremsport på så är det fullt, med en Hanna till det så blir det överfullt.
Intressant att läsa om våra sovstunder ihop va?

Pågrund av alla fenomen som jag skrev ovanför så har jag inte sovit så himla bra i natt. Det jag gillar med hans sovrum är att det kan bli mörkt och är svalt om man jämnför med min lya. Där samlar det pluspoäng.  Men när jag får upp en gardinjävel, då har inte hans lya en chans längre mohahaha!

jag ska iaf om ca 1 timme bege mig till Oxgården för dagens jobb, 12-20. Sedan är det Harrys 21.30-03.30 (eller ja, det ska vara dom tiderna iaf det kommer folk) Och samma pass i morgon. Men det blir ju till hyran iaf.

På tal om Oxgården var det min första dag igår och det kommer bli bra det där. Pratade lite med Mr.Extremsport om det och rätt som det är säger han:
- Vad är Oxgården egentligen?
- Mitt jobb?
- Ja, men vad är det?
- Det är lägenheter som vi hyr ut till turister.
- Aahaa, för jag fick för mig att det var ett äldreboende.
- Skulle jag vara en receptionist på ett äldreboende?
- Ja, det var det som jag inte fick ihop..
- Och när jag innan idag sa att jag klätt upp mig med skjorta och grejor och sedan fick städa?
- Jaa, jag fick inte ihop det alls.
Han är duktig den där mannen, med tanke att jag berättat detta flera gånger. Mongo.
Förhoppningsvis kommer han på en fika, så att jag får se honom en gång denna helgen. Trollet <3

Nu: mat








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?