Simpel

Satt igår i ca 1,5 timme och pratade med Kalle på varsin gunga. Det var kallt men trevligt. 
Kom in på att kunna läsa människor, hur lätt/svårt man har för det.  Kalle och Benny skryter om hur lät dom har för att läsa nya människor. Och att dessa blir ofta chockade över hur rätt dom har.
Stolt och glad blev jag när Kalle berättade att dom hade haft stora problem med att läsa mig. 
Var den där Hanna verkligen så simpel som hon verkade eller var hon bara väldigt hemlig?
3 veckor tog det innan dom förstod att: Japp, fröken är precis så simpel och enkel som hon säger och verkar.
Och det är en stor komplimang att någon kommit fram till det utan att jag behövt övertyga om det. Man vill ofta göra mig svårare och mer invecklad än vad jag faktiskt egentligen är.
 
Jag är bara fröken Hoff. Inget knussel tillkommer här.

Visst har jag mina negativa sidor, det har alla. Annars hade vi väl inte varit dom som vi är? Det tillhör ens personlighet.
När det gäller relationer är min stora negativa sida att jag alltid vill ha svar. Måste få ett höra ett nej tack, innan jag är helt säker på att jag ska gå. Analyserar lite för mycket för mitt egna bästa och har lite för mycket hopp i magen, lite för länge.
Men....that´s me!    
Så äckligt ärliga människor är det sexigaste jag vet.

Jag hade ett rätt långt kk-förhållande med en kille en gång som träffade och dejatde under våran tid och jag visste om det. och varför var jag kvar? Jo för attt personen var hela tiden ärlig om det.

Nej svår är jag inte. Begär inte mycket, kanske för lite? Är taktiskt, har lätt att förstå vilka som är keepers att fortsätta umgås med. Dejtar man mig och jag inte vill mer, så vet jag det fort och säger det rakt ut.
Får jag höra ett ryckte om någon, så frågar jag personen det gäller om jag vill veta sanningen.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?