Städning

Jaha nu ska jag alldeles strax ta tag i min städning för lyan måste bli fin idag faktiskt. Den ser förskräcklig ut! Måste vika tvätt och sånt spännande, egentligen behöver jag verkligen stryka massor av tvätten. Men mitt jävla strykjärn är inte så sammarbetsvillig.
Träffade Mr.Extremsport i Tisdagskväll för första gången på 1,5vecka. Det var lite lustigt, mysigt och allt på en gång. Igår efter mitt arbetspass och min promenad med Kalle, som typ blivit vardagsmat, när jag äntligen kröp ner i sängen så fanns inte mycket jag önskade mer än att Mr.Extremsport skulle vara brevid mig. Samma känsla i morse så jag var tvungen att ringa och fråga om han ville sova med mig i natt, men det verkade inte helt säkert.
Men bättre att ringa än skicka mess.
Jag vill ju bara lära känna denna karl och vara nära. Men jag har inte bråttom. Inte alls. Det finns ingen som har min uppmärksamhet mer än han iaf.

Städning var det va? Börjar jobba vid 15.00 nämligen.

Ha en fin dag

› linaa

hejsan!

tack för din kommentar i min blogg:)

hoppas allt e bra?!

Datum: 2009-05-28 Tid: 19:04:50
BLOGG: http://linaabjornemalm.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?