Stenkastning

Dagen har varit helt okej faktiskt. Kunde varit lite bättre, men det får duga för idag.
Jobbade som sagt bara några timmar med att följa med en dam till vårdcentralen. Lite barsk och halvdöv var hon till en början, men det slutade med en glad och halvdöv dam ist. Jag fick toppbetyg och hon tyckte jag kunde följa med fler gånger.. söta tant. (har ju sagt innan att jag är grym).
Mötte upp Tesen när jag var klar och vi begav oss ut till nossen och för att kasta sten. När vi kliver ur bilen så säger Tesen en väldigt klok sak:
- Jaha då ska vi bara hitta lite sten oxå.
- Ja det blir ju ganska svårt....
(med ett leende på läpparna)
Då tittar Tesen på marken och inser att vi står på en grusparkering. Bra! Hahaha
Det var skönt att sitta på bryggan och kasta sten, dessutom lite girlsnack. Det var precis det jag behövde!

Åkte hem till Sanna och umgicks med henne på hennes lunch. Sedan rymde jag för att äta lite mat, tokigt hungrig var jag efter att bara ätit 6stycken knäckebröd. Kände att antingen var det bara att krypa ner i sängen och sova eller ta en promenad. Tesen var inte sen på att hänga på, så vi gick en lite lagom sväng. Det var skönt med frisk luft. Så nu ska jag väl sova gott hoppas jag. För i morgon är första dagen på oxgården. Så himla kul!

Jag försöker bita ihop och bara låta dagarna gå. Men du finns i bakhuvudet. Detta är väl egentligen inte oväntat alls, det handlar ju om mig.
Kanske är jag larvig eller så är det precis så som magkänslan säger. Jag önskar bara att det ska dimpa ner ett sms.. men det gör det inte.


› sanna

jag ska slå!

Datum: 2009-05-14 Tid: 01:22:06







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?