Det går långsamt.

Det är en väldigt väldigt seg dag detta.

När jag vaknade i morse av alarmet på mobil slog jag upp mina gröna och drog handen över bädden brevid mig. Vad jag önskade att det inte var som det nu är, det önskar jag ännu. Men bollen ligger inte hos mig nu, den har jag passat vidare. Tyvärr tror jag luften försvann i den samtidigt.
Kanske att denna bloggen förvandlats lite till den gamla bloggen. Det är inget som varit planerat iaf, men ibland behöver man inte låtsas om att det är bättre än vad det är.
Jag är så fruktansvärt besviken bara. Det är som om jakten var det roliga i det hela och dom första dagarna. Eller så är det bara så att jag är ingen man faller för. Det tror jag mest på.

Jag fick iaf ur mig ur sängen vid kvart över nio och sedan var det dusch och sånt skoj på schemat. För att vid halv tolv påbörja min promenad till Oxgården. Jag trivs här och jag gillar förtroendet och tilliten som finns här. Jag sitter här ensam i huset mitt andra arbetspass, det är väl inte alltför dåligt? Tyvärr lite tråkigt just nu innan säsongen satt igång på riktigt Har inte mycket att göra och inga vänner som har tid att komma hit och umgås. Jag förstår dom ifs, det är ju lördag.
Undrar hur sommaren kommer att vara. Jag vill spara pengar, eller ja jag måste. Jag ska få hem en lite Hjördis i slutet av sommaren. Det kommer bli helt fantastiskt mysigt.

Min underbara finaste Therese kom hit med lunch till mig och satt och myste i en kort evighet. Tyvärr fick jag iaf 4,5timme ensammen här. Lyssnar på barnen som leker utanför i gruset (låter som dom leker med skrindorna, det får man inte... måste kolla) jajjemen.. ajabaja. Men det är söta barn som lyssnar när äldre säger till :) Bra!

Nu ska jag kissa och sedan leka duktigt.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?