Ledig i 2 dagar

Diskutionen fortsatte inte. En det hände en grej, så hela jag bytte sida med mig själv.
Tänker på dej.

Sanna och Tesen var precis här och käkat lite kvällsmat kan man väl kalla det. Fina flickor det där. Inte dom smartaste, men snälla. Mohahaha.
Nu är jag ledig i två underbara dagar, ska bli så skönt. Dessutom kommer min fina mamma i morgon kväll. Hon har ätit tacos när hon kommer så någon god mat lagar vi nog inte. Men jag ska nog beställa ost av henne, så står jag för vinet. Ska bjuda mamma på vin. Det sa jag innan efter min och Linas provsmakning igår. Ost,kex och vitt vin..lyxigt! Men det förtjänar vi faktiskt.
Så det blir umgänge med henne hela onsdagen tills hon behagar att åka hem igen :(. Och när hon åkt, har jag en plan som jag hoppas går igenom.
Det är något spännande på gång och jag kan knappt vänta för det ska bli så sjukt mysigt när det sker... även om det typ är hmmmm 3 månader kvar. Men den som väntar på något gott.....

Imorgon ska jag även fika med Kalleballe, kom på ideén att hälla kaffe på honom. Sanna tyckte det lät som en sån sak skulle göra ont. Det är min poäng, Kalle gillar smärta...det vet jag.

Fina människor det där:










NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?