Nolla

Jag sitter i min nystädade lägenhet och njuter av att det är fint och rent.
Köpte yes med äppledoft och det luktar så himla gott och fräscht! Så idag hade jag det som skurmedel till golven oxå ich plus mina liljekonvajer (stavning?) på bordet som jag plockade när jag var med Lina och kollade på en hund, så luktar det ljuvligt.  Åkte på att jobba idag som egentligen är min lediga dag. Jobba 12 dagar i rad, vad är det liksom? Pengar, jag vet. Är så jävla trött på den där pengabiten. Eller ja att man är så beroende av pengar.
Men den avdelningen jag hållt till på igår och idag är en ny avdelning för mig och helt fantastisk! Dit kan gå fler gånger med glädje!

Jag tog tag i min sista städning när jag kom hem duktigt nog. Jag brukar annars tänka att jag ska städa men sedan hamnar jag framför min dator. Men idag så satt jag inte igången den under tiden jag skurade och hade mig.
Jag gick i min äppeldoft och insåg sakta men säkert hur det faktiskt ligger till. Det var väl inte så kul att komma till den punkten, men ändå skönt. Då man lägger över allt ansvar på personen som inte tagit något ansvar innan. Då man tar ett bestämt kliv bakåt och betraktar ist.

Har haft många rundor med Kalle denna veckan. Ute och går nästan varje kväll och det är så himla skönt. Snackar skit och ventilerar. Jag är ofta trött och lyckas alltid säga så himla bra grejor och Herr Kalle missar absolut ingenting. Jag har till exempel lyckas kläcka ur mig:
"Jag har faktiskt lätt för att lära mig nya apparater"
"Jag kan göra mycket med mitt rövhål"
"Varför har monster (energidrycken) olika färger?"

Jag är duktig.

Nu ska jag komma fram till något att äta och sedan sova. Syrran ringer och väcker mig i morgon vid åtta. Ska upp och sola och sedan färga håret innan jobbet och så.

Natti








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?