Tuttarna i vädret

Jag sov själv i natt. Var väl kanske bäst då jag mår inte så bra och sjukade mig idag.

Jag satt på msn med Marcus igår, vi har sedan länge pratat om att ta lite bilder. Han behöver lite att leka/träna på och jag tycker det ska bli kul att testa att leka modell. Jag försöker atti nte ha förväntningar på mig själv. Men det är svårt. Jag är mycket medveten om att fastna på bild är inte en av mina starka sidor. Kroppen då? Hmm jo den är okej, ska ner lite i vikt innan. Bara så att magen håller sig i schack :D
Det ska faktiskt bli bilder med bar överkropp, ska dock dölja brösten såklart. Ska rota lite bland mina klänningar och se om jag kan använda någon av dom.
Att jag ska ha bar överkropp har att göra med att det ska bli bilder på min fina tattuering :) Hoppas Lina har tid med att sminka mig just den dagen. Ska ha lösögonfransar är planen och ska göra något roligt med håret, tänker mig det stort.
Jaja, ska bli kul iaf.

Idag ringde Vimar så i morgon ska jag vara lärare igen :) Ska ha en EA och två svenska lektioner. Så idag ska jag bli frisk och huvudvärken ska BORT! Ska upp och möta läraren som jag ska vika för sedan. Ska ha en sju och sedan en nia...nior och jag asså...Fram med pekpinnen!

Mor kommer förbi idag och lämnar lite saker, det blir mys att träffa henne faktiskt en snabb snabbis :) vem säger nej till vit choklad, mascara ochlax liksom?

Min magkänsla säger att det inte kommer bli bra.



› Lovisa

men hanna.. är du verkligen LÄRARvikarie?;) hohoho glömmer aldrig det tjafset när nån tyckte att du inte kunde kalla dig själv lärarvikare för att du inte va utbildad lärare. jeeesus. puss

Datum: 2009-05-07 Tid: 16:14:37
BLOGG: http://loveijsa.blogg.se/
› Hanna

Hmm ojdå.. näää jag ska vara barnvakt med betalt av kommunen :)

Datum: 2009-05-07 Tid: 18:49:10
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?