Don´t leave me

Mamma har åkt.
Det är tyst och som vanligt är jag rätt trött i huvudet efter umgänge med mamma. Hon pratar så mycket :)
Men vi har varit duktiga. Fixat på kyrkgården, mina gardiner är sydda och uppsatta, Ruben har leverat min gamla fåtölj. Hämtat ut mitt recept och ätit GI-mat till lunch. Så ikväll och tre dyng framåt har jag medicin i kroppen, det ni. Hoppas det hjälper. Jag är inte döende, men det är lite obehaligt.

Skickade ett mess i morse till Mr.Extremsport. Vet inte om det var dumt eller inte.
Kanske är det bara närheten jag saknar. För visst fan är det mysigt att somna med någon och bli väckt på morgonen av ett alarm som man har en stor hatkärlek till. För då vet man att man inte är ensam där i sängen.

Ikväll vet jag inte alls vad som sker. Jag känner mig uttråkad och rastlös, men trött.  Kanske blir Harrys en sväng med grabbarna grus. Kan ju bli trevligt.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?