Morgonrutiner när man är 2

Jag vaknade 1 timme innan jag behövde. Marcus vaknade samtidigt. Han klev in i duschen strax därefter och nu har han varit där inne i en timme snart. Är detta okej?
Jag är van vid att killar är i duschen max i 10 minuter. När Mr.extremsport duschade var jag tvungen att fundera om han ens hann med att tvåla in sig för att det gick så jävla fort.
Så jag är imponerad. Jag förstår om en tjej duschar läänge men hallå, vi har lite mer att styra med: Shampoo, balsam, hårinpackning, tvåla inkroppen, ha speciell tvål till ansiktet, skrubba fötterna och raka benen, höna och under armarna. Detta kan vi säkert göra på 10-15kvart om vi vill.
Men va fan Herr Åberg gör där inne är oroväckande.

Jag vill ha en dunder frukost och då behöver jag ha ut han därifrån. Dessutom behöver även jag komma in i duschen en sväng. Det är ju min stora dag idag. Min provjobbardag.
Så nu ska jag tvinga ut honom därifrån.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?