Tango vs Vals


Jag sa till Kalle att jag kommer nog inte se tillbaka på sommaren 2009 som en bra sommar.
Han frågade då om den verkligen hade varit så dålig och vad som var så jävla dålig med den egentligen. Vi disskuterade och han lyckades få mig att inse: Att skitdålig har den nog inte varit trotts allt och jag har ju lärt mig så jävla mycket om mig själv.
2009 hittills har faktiskt inte alls dansat samma dans som mig. 2009 har dansat en hård och dramatisk tango och jag har försökt dansa en fin och följsam vals. Vi liksom krockade.

Därför sitter jag här. Lilla jag i stora i Stockholm och undrar om min tur nu vänt.
Jag är just nu på ett jobb som jag trivs på, som jag tror på och som jag inte kommer att ha bråttom ifrån om dom vill ha mig.
Och idag fick jag ett finfint erbjudande om att bli kombo i en tvåa på Lindingö utan att jag ens försökt hitta något.
Är det nu jag ska satsa på riktigt?


› Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

snygg hårfärg du har :)

Datum: 2009-09-28 Tid: 19:08:42
BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/
› machuna

tycker det är galet bra gjort av dig att hamna i sthlm. Go for it girl. Du e snygg som tusan och bor i en av sverigest bästa stad. Verkar ha ett jobb du trivs med. Härlgit Hanni Panni

Datum: 2009-09-29 Tid: 12:50:17
BLOGG: http://machuna.wordpress.com







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?